Markedsføring

Tænk over det, kunne du nogensinde finde på at købe noget fra en virksomhed, der har domænet itekspert@hotmail.com?

Det er ikke tilfældigt, at alle seriøse virksomheder har en e-mail med deres domæne, og at alle store virksomheder har et guldnummer.

På samme måde opnår du en større tillid, når du ser et nummer som 50 300 301 end 54 39 82 14.

Det udskiller dig positivt fra dine konkurrenter og opnår en enorm fordel i din markedsføring, når det er let for øjnene at kontakte og huske dig.


Forbrugeren er doven

Det kommer nok ikke som en overraskelse, at forbrugeren er doven. Aldrig har vi haft så mange valgmuligheder før, og hvad der sælger mest i dag er, at det er nemt og hurtigt.

Forbrugeren vil have, at du har gjort det så let som muligt for dem - det signalerer nemlig, at du tager forbrugeren i hånden og er klar på at hjælpe dem - allerede før de har foretaget købet.

Et guldnummer hjælper dig med netop dette - du gør det let for kunden at kontakte dig - du er kundevenlig.